کد خبر: 1231218
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰

جوان آنلاین: معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری گفت: در ادامه سیاست «خدمت ادامه دارد» صندوق بازنشستگی کشوری و بر اساس تفاهم‌نامه با یکی از بانک‌ها، تسهیلاتی با دوره بازپرداخت پنج ساله به بازنشستگان پرداخت می‌شود. 
به گزارش «جوان» به نقل از صداوسیما «جعفر امیرآبادی‌زاده» با اشاره به امضای تفاهم‌نامه بین صندوق بازنشستگی کشوری و بانک صادرات ایران اظهار داشت: بر اساس مندرجات این تفاهم‌نامه، این بانک متعهد شده است بسته تسهیلاتی بازنشستگان و موظفان صندوق در سال۱۴۰۳ را با رشد بیش از ۱۴۰درصدی نسبت به سال گذشته، با نرخ سود سالانه ۴درصد و افزایش اقساط بازپرداخت از ۳۶قسط به ۶۰قسط به بازنشستگان این صندوق ارائه کند. 
امیرآبادی‌زاده افزود: بانک متعهد شده است به اعطای انواع اعتبار با اولویت ابزار زنجیره تأمین از جمله کارت اعتباری رفاهی متصل به اوراق وام مبادرت کند. همچنین خرید انواع خدمات و محصولات شرکت‌های طرف قرارداد، تأمین مالی در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای بازنشستگان و همچنین خدمت‌رسانی شرکت‌های زیرمجموعه بانک صادرات به بازنشستگان از جمله مفاد این تفاهم‌نامه است. 
معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری با تأکید بر اینکه خدمات رفاهی و معیشتی این صندوق همچنان ادامه خواهد داشت، یادآور شد: این تفاهم‌نامه هفته گذشته با بانک صادرات ایران منعقد شد تا در سال۱۴۰۳ بتوانیم در راستای حمایت از معیشت بازنشستگان عزیز تسهیلات بهتری ارائه کنیم.

برچسب ها: توسعه ، بازنشستگی ، مسکن
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار